Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kukuszka | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna Krzepina adresbagno zarejestrowany14.12.2008 @11:43:01 ostatnio na stronie21.08.2017 @20:23:29
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty189 komentarze690 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~yarkoo    04.11.2011 @18:49:19
jo-asiu....pozdrawiam szcze-ze-sie..... kapelusik malutki z malutkiej glowy....czasy wielkich poszly w nie-pamiec... i juz nie wroca.... ty jestes... w do-u-pie-bie...netowego-niczego.... a wiesz ze kiedys grali w szachy listownie.... czas zly i malo go..... maltko.... mam kota...piest poszedl pod jablon mlodsza od niej...jeden piach....a ja juz placze za moim julkiem bo wiem ze mlody a juz go nie ma....
~najbor    30.10.2011 @06:27:07
Ja posługuję się akwarelą tak, że w czasach inkwizycji zostałbym spalony na stosie... Pozdrawiam.
~annalesisz    23.10.2011 @15:42:14
dzieki za obserwacje:D
~Gegza    03.10.2011 @06:55:54
~najbor    23.09.2011 @07:52:03
Dzięki, i kłaniam się tak jak ten niżej, którego nawet znamy. Miłego dnia.
ostatnio edytowane: 2011-09-23 07:52:30
~najbor    21.09.2011 @18:59:30
Dziękuję i kłaniam się tak jak Ten tam niżej, którego lubimy. Pozdrawiam.
!ambasadada    21.09.2011 @17:12:12
Dziękuję za wizytę i słowa uznania!
Kłaniam się!
~Gegza    19.09.2011 @10:09:15
heheh Ciebie ciągnie do morza mnie w góry w Ustroniu ładnie jest i noclegi tanie i góry i góry Ale Gdańsk może być całkiem przyjemny. Coś rzucę okiem poszukam popatrzę
~Gegza    18.09.2011 @11:02:46
hmm...pomysłu nie mam ale coś się wymyśli, pytanie tylko jakie mamy zapędy tzn na jakie miasto np?
~Gegza    17.09.2011 @18:15:50
buziam, buziam,
może byśmy się spróbowały umówić na jakiś wspólny wystaw?
~brukarz    11.09.2011 @12:41:17
piekne i coraz ciekawsze prace masz..... poobserwuję
ostatnio edytowane: 2011-09-11 12:43:25
~WiolaGaszka    31.08.2011 @13:56:06
Zajrzałam do Twojej galerii: ŚWIETNE PRACE!
-kdolny    28.08.2011 @17:07:47
witaj! a poznaliśmy sie w Wariatkowie!
~sbraczek    27.07.2011 @22:54:31
Dziękuję. Podoba mi się to co robisz. Poprzyglądam się. Pozdrawiam
_______
Laura,s
~najbor    27.07.2011 @06:29:30
Byłem, widziałem, podziwiałem. Pozdrawiam
!agatazuzanna    04.07.2011 @11:56:00
to takich nie ogarniam, mama też zawsze oddawała do jakiegoś serwisu, nie naprawiała sama. a naszą teraz można patykiem naprawić, jak przystało na afrykańską wioskę.
_______
l'était une p'tite poule brune qu'allait pondre dans la lune
!agatazuzanna    04.07.2011 @11:15:00
jak mój Bogusz mi prześle ze swojego kompa, to Ci wyślę pdfa o naprawianiu starych singerów (o ile masz takiego, jeśli nie to wyprowadź mnie z błędu) - instrukcję przeznaczoną dla czarnoskórych z afrykańskich wiosek, którzy dostają taki sprzęt w ramach akcji humanitarnych. kiedyś miałam podobny kłopot i regulacja pomogła.
_______
l'était une p'tite poule brune qu'allait pondre dans la lune
~jlaka    07.06.2011 @06:54:40
dzięki za komentarz ... /Pozdrawiam
_______
Pozdrawiam serdecznie odwiedzających ....
~Damian88    13.05.2011 @12:58:14
a ja pozdrawiam wspaniałe prace!!!
!grzegorz8smy    01.05.2011 @13:15:50
czyli oznacza oznaczanie ; )
~wojrob79    21.04.2011 @23:25:11
dziękuję pozdrawiam
~marjols    12.04.2011 @09:52:32
Ogromna jej ilość...po mojej
_______
Moje oceny, to czyste... emocje i intuicja
~marjols    12.04.2011 @09:46:19
Będzie mi bardzo miło gościć częściej w Twoim świecie...
_______
Moje oceny, to czyste... emocje i intuicja
~JuliettaB    08.04.2011 @21:21:32
a, tak.
_______
~Obross    08.04.2011 @09:36:01
i odsluchaj
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt